Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

mammas älskade plutt!



Godingen har idag haft ont i magen men mellan skrikvarven och knipattackerna har han haft ett strålande humör, vi har övat massvis på att sitta, men att stå är nog ändå favoriten just nu


Nu ligger han och sussar sött i sin säng, hoppas på att han sover ett bra tag till.
Nu ska även jag gå och lägga mig. Natti natt!

För övrigt måste jag även dela med mig av min lycka över att lilleman inte ätit någon ersättning nu på en hel vecka, det känns helt underbart att vi fått amningen att fungera, även om det fortfarande krånglar ibland. Har druckit massa alkoholfri öl den senaste veckan med och det ska tydligen vara bra, tror att det, plus akupunkturbehandlingarna och ett konstant ammande verkligen har gjort susen och jag är sååå glad över att jag fortfarande orkar och att jag som sagt fått det att fungera så bra! Stort grattis till mig!





Josse
08 August, kl. 23:35 | Blogg; http://releasefia.blogg.se/

så underbar han är jag ser fram emot att få busa och mysa på torsdag när jag kommer och hälsar på kram

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback