Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Tisdag


Godmorgon!
Benji har ätit varannan timme hela natten så idag är jag lite seg. han har dock ingen feber, varken idag eller igår, men han kanske är lite gnällig efter vaccinationen iaf. Nu sover han dock sött i vagnen, efter bus, dusch och mat.
Om lite drygt en timme ska vi ner till stan för att fotografera lilleman för Laholms tidning, hoppas han tycker det är roligare idag än när vi fotade honom för Hallandsposten förra veckan...

Igår testade vi för första gången att ha lilleman framåt i bärsjalen. Han verkade gilla det, men somnade efter ca 5 minuter, lille plutten , så då fick jag ta ut honom för han "tappade" huvudet.


Idag är jag för övrigt glad! Jag har nästan inte alls ont i svanskotan, vilket jag brukar ha när jag suttit på hästen, testade med en annan sadel igår och det var kanske det som gjorde susen. Tyvärr gjorde det fortfarande ont när jag red, men inte lika mycket. Lycka! För lite ont kan man stå ut med..

Nu ska jag fixa till mig lite. ha en härlig dag och ta hand om dig





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback