Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Annandagens morgon

Annandag jul, snart är ståhejet över. I år igen. Och fort gick det. I år igen. Nästa år tänker vi fira hemma. Bara hemma, då har vi ett större hus pch släkten får plats, om de vill komma. Vi kommer stanna hemma i vilket fall. Punkt.

Liten har sovit ok inatt, väldigt oroligt fram till halv 1 men sedan gick det lite bättre. Älskling vill åka och reashoppa idag men jag är FATTIG (grrr... försäkringskassan!!!) Han får åka om han vill, jag stannar i soffan med nya mysfilten och buzz, eller kanske pippi.







Anonym
12 December, kl. 17:44 | Blogg;

Öl, örk :P Jag ska se på Måndag om han har börjat gå upp i vikt men de har börjat bli lite bättre nu och de "rinner" lite mer! Men annars ska jag ta kontakt med ammningsmottagningen nästa vecka tänkte jag. Tack för tipset!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback