Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Dan före dan före...

Så var det bara två dagar kvar till självaste julafton. Men eftersom vi firar jul hos pappa imorgon så får det bli lilljulafton redan idag, så idag ska granen kläs och jag tänkte även göra lite julgodis. fast först måste jag ner till stan, till apoteket och hämta ut insulin och beställa nålar och sånt där..

Lilleman har sovit ganska bra inatt. LYCKA! Han har vaknat ett par gånger av sin hosta (stackaren har blivit förkyld igen) han har fått en riktig rethosta och jag tycker så synd om honom, vet själv hur jobbigt det är. De gånger han vaknat inatt har jag bara gått in till honom, lagt honom tillrätta pussat honom lite och gått ut igen och då har han somnat om. Igår somnade han dessutom helt utan protester, så skönt! Fick i honom rejält med gröt vid halv 8 ungefär sedan åt han inte förrän strax efter 5, helt fantastiskt. Nu ska vi bara få honom att somna om helt själv när han vaknar sen kommer jag förhoppningsvis få känna hur det är att vakna efter att ha sovit måååånga timmar i sträck.
Tror att jag fått en försmak av det idag för jag känner mig ganska utvilad faktiskt!

Nu ska jag nog koka lite kola... mums!!!
Kanske lite sent, tycker du, att börja med julgodiset nu, men då kan jag berätta att jag ÄLSKAR julgodis över allt annat gott och gör jag de för tidigt så är det slut låååångt innan julafton. Chokladkola tex har jag gjort och ätit minst 10 gånger i år... hihi

Liten sover gott i vagnen..






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback