Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Ge mig lite lite mera sömn!

Kära Gud, detta är ett öppet brev till dig, en öppen bön. Eller är det kanske ett brev till jultomtem, jag vet inte. Ni kan väl läsa det båda två. I år är det julafton, precis som alla andra år. Tack och lov för det. Iår kan jag klara mig utan presenter, utan både hårda och mjuka paket. Jag önskar mig sömn.
Min mamma och pappa har alltid önskat sig snälla barn. Jag börjar hamna där. Jag vet vad det betyder. Jag önskar mig ett sovande barn. Jag önskar mig lite mera sömn. Jag önskar att få vakna lite mera utvilad.
Snälla Gud och jultomten och påskharen och alla andra, make him sleep!





Malin
12 December, kl. 17:00 | Blogg; http://malhin.pointblog.se

Vännen det går i perioder, han kommer att sova bättre. Försök hålla ut.

Kanon att du prövar olika metoder, det har vi också gjort.

Nu somnar vår lille kille (oftast) genom att varva ner i sin säng med en bok tillsammans med oss, äta vällingen och sen somna genom att han håller mig i handen...



Vet hur jobbigt det är och hur trött man känner sig >(och värdelös som mamma), men det blir bättre. Lovar dig.



Sköt om dig / Kram Malin

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback