Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

hejdå 2009!

Godmorgon nyårsafton!
Benjamin leker på sin filt, jag är trött som vanligt men beslöt mig för att ge älskling sovmorgon, han har tagit så många mornar denna jul så han var verkligen förtjänt av denna.
Om ett par timmar kommer Annie och Fredrik hit på nyårsbrunch, sedan tänkte jag ta en liten nap, annars är risken riktigt stor att jag somnar lååångt innan tolvslaget ikväll.

Tror att det börjar bli grötdags för lilleman och jag ska även passa på att ta mig en macka.

Vill önska dig ett riktigt gott nytt år och hoppas att du får en trevlig kväll ikväll.






Sarah
12 December, kl. 08:33 | Blogg; http://styleofsarah.blogg.se/

Måste nog oxå sova nån timme senare, för man vill ju inte osmna innan tolv :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback