Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

jobb!

Igår gjorde jag något jag inte gjort på många, många månader. Jag jobbade! Jag ringde till gamla jobbet i tisdags för jag ville bestämma en dag då jag och benji kunde komma och hälsa på. Och så erbjöd jag mig att jobba om de behövde hjälp nån gång. Och nån gång blev redan två dagar senare. Jobbade tre timmar vilket kändes ganska lagom. Och det var faktiskt riktigt trevligt att träffa alla underbara ungdomar igen. Fick två tider till om två veckor. Lite lagom sådär. Dock måste jag ringa försäkringskassan för att få ordning på det där med föräldrapenning och jobb.
Lillenan fortsätter att sova dåligt om nätterna. Senaste veckan (minst!!!) har han vaknat med 1 1/2 timmes mellanrum ungefär. Jag börjar märka att jag är trött. Inte bara trött utan riktigt trött. Total brist på energi. Och mörkret gör det inte lättare. Jag ser till att göra saker som ger mig energi; hästen, voltigen, kören, mannen och framförallt underbara Benjamin, trots att det faktiskt är han som har urholkat mitt energilager!

Nu sover han sin förmiddagsnap i vagnen och jag ska faktiskt lägga mig på soffan för att få lite sömn.






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback