Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Julfirande

Nu har vi firat jul i dagarna två, först hos pappa på lilljulafton och sedan andreas föräldrar, tillika farmor och farfar, på julafton vid lunch och sedan hos mamma resten av dagen. På julaftons morgon hanns även med traditionsenlig kadrilj i stallet. Strax innan 8 satt vi alla till häst och red och sedan blev det glögg och pepparkakor i klubbstugan.

Benjamins första julklapp öppnades på lilljulafton, innehållet blir nog intressant så småningom men just nu var såklart papper och snöre populärast!

julemys i stugan...


julefin på självaste julafton

Lilleman har fått sååå många fina paket och just nu inser vi hur skänt det ska bli att flytta till större hus, sakerna får inte plats hos oss! Även jag fick mååånga fina paket och jag är lyckligt lottad av att vara omgiven av så fina människor.. tack underbara familj!

Idag är älskling ute på beskarunda. De började redan strax efter 12 så vi får väl se hur länge de orkar i år.. Jag och lilleman stannar glatt hemma, jag ska titta på pippi som jag fick på dvd, fick 3 filmer ur tvserien och jag är lyckligt nostalgisk! Senare kommer mamma och malin och vi ska spela buzz som vi fick igår!

Hoppas du har en härlig juldag och hade en underbar dag igår.






Markus
12 December, kl. 14:25 | Blogg;

Tack själv för julklappen och för en mysig julafton! Kram

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback