Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Julstress??

Ha, aldrig har jag varit stressad över julen, inte det minsta faktiskt. Tror egentligen inte att jag är det i år heller, inte över julen, men stressad var precis det jag var igår. Jag misshandlade min stackars kropp totalt, flängde från det ena stället till det andra utan varken sömn eller mat i bagaget. Koncentrationen var inte på topp kan jag meddela och när julkonserten var över mådde jag sååå illa och var totalt slut.
Men idag är det en ny dag och jag känner mig bättre än igår, natten har varit sådär men jag är vid gott mof, det är ju julafton denna vecka!!!
Idag ska jag ta med mig syster yster och åka till Väla och IKEA (känns som en dum idé om man inte vill trängas men va fan...) Så nu ska jag duscha, lilleman tar sig en tupplur i sin vagn sålänge..

Sorligt att Brittany Murphy har avlidit, hon var en av mina favoritskådespelerskor, grymt cool tjej.

Vila i frid!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback