Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Kväll

har precis nattat lilleman, som somnade efter drygt 5 minuter med endast lite protester, ska det gå så lätt???
Vi har ätit Flygande Jakob ikväll, en av mina favoriträtter, härliga åttiotalsmat! fett och sött på en gång, inte direkt något för anna skipper-junior egentligen, men ibland får man unna sig. Och idag unnar jag mig rejält, det är det helgerna är till för. Det dricks även ett glas riktigt gott rött vin och äts ostbågar. Någon mer än jag som märkt att ostbågar från OLW blivit som de var förr. Ett tag så blev de mer och mer lika estrellas, vilket inet var bra. Men nu är de som de var förr, typ mindre, mer kompakta och med bättre smak. MUMS!
Apropå chips så var jag och skulle handla innan ikväll, det finns ju för sjuttom bara sourcream varianter typ sourcream med franska örter, bearnaise, dill... blööö! Sourcream är INTE gott och inte något de blandat det med heller. Nää kom igen, mer vinägerchips åt folket!


Nähä, nu blir det idol!!!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback