Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Torsdag

Nu har jag tagit i med hårdhandskarna! Inatt sov lilleman katastrofalt.. Var vaken i nästan tre timmar i sträck och skrek mest hela tiden. Så jag bestämde mig för att göra något, drastiskt. det blev "5 minuters metoden" fast i egen omarbetad tappning. Enligt den ska man inte röra vid barnet, men jag var så illa tvungen då lilleman hade vänt sig om och låg på sedan i sängen och mer eller mindre fastnade med fötterna i spjälorna. Så jag la tillbaka honom, klappade honom lite och gick ut igen.. Och faktiskt efter dryga 20 minuter somnade han. Nu gäller det bara att vara konsekvent och hoppas att detta kan bli vår räddning. Men ush så hemskt det var under tiden, jag satt utanför rummet (dit vi för övrigt flyttat vår säng nu för att inte väcka honom så fort vi vänder oss i sängen) och tårarna rann längs mina kinder.. men förhoppningsvis blir det bättre av detta, hur hemskt det än må vara..

Hade bästaste lillebror på besök tidigare ikväll. Alltid trevligt när han tittar in.
Nu hade jag tänkt att jag ska gå och sova..



Skitkul att du kom morbror!






Anonym
12 December, kl. 21:20 | Blogg;

Han tycker ju inte om den. Mössan alltså.

En Mölnbobos Liv - Mammablogg
12 December, kl. 21:43 | Blogg; http://www.annakarlsson.se/blogg/

Jag har 3st barntävlingar i min blogg, kika gärna in. Du hittar länk till tävlingarna till vänster i bloggen



Markus
12 December, kl. 21:46 | Blogg;

Han älskar mössan, de ser ju vem som helst! Alltid lika underbart att få busa med min älskade systerson :)

Anna
12 December, kl. 22:41 | Blogg;

Så fin han är, men varför har han den gamla fula och slitna mössan på sig?

Pappa
12 December, kl. 21:52 | Blogg;

Han tål ju inte mössan,de ser ni väl..

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback