Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

DAY OFF!



Idag vill jag bara ta en day off från mitt liv.
Bara få göra ingenting en stund.. Är ledig och hade bara lite chips på schemat, men de kan jag nog göra imorgon.. eller i eftermiddag, får se.. Hade dessutom tänkt att gå å simma, men näää.. jag har ingen lust med det heller. Försöker just nu intala mig själv att jag inte ska ha dåligt samvete för detta, men det går sådär..Får se hur dagen blir.

Helgen i Stockholm har varit mycket trevlig. Showen på kulturama var riktigt bra och proffsig, är såå glad att det blev av. I övrigt känns det inte som om vi hann med någonting. det blev dock en hääärlig fika med Natti och hennes Per och senare med Håkan. Härligt underbara människor som gör mig glaaad!
Och, höjdpunkten på helgen, jag fick äta pizza hut!











Malin
02 February, kl. 12:32 | Blogg;

Om du inte har något att göra imorgon så kan vi gå och simma då, för jag är ledig!

Maria
02 February, kl. 15:01 | Blogg; http://majalotta.blogg.se/

Har alldeles för mycket att göra imorgon tyvärr, läkarbesök, klipp och färg, en massa som ska klistras på chipsen och eg ska jag och annie rida, men det verkar svårt att hinna med det med! Vi får simma näsa vecka, då tror jag det ser bättre ut!

Arandur
02 February, kl. 15:06 | Blogg; http://arandur.blogg.se/

Hoppas du har en fortsatt trevlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

Malin
02 February, kl. 21:10 | Blogg;

Jag är ledig på onsdag också, annars kan vi ta det någon kväll eller ja som sagt nästa vecka :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback