Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Ett steg närmre en "normal" förlossning



Idag har vi alltså varit på tillväxtultraljud. Det är lika mysigt varje gång och ibland känner jag mig lyckligt lottad för att vi får gå på så många ultraljud (fast sen kommer jag att tänka på allt annat skit man dras med som gravid diabetiker så jag ser det som lite utjämning typ..) I vilket fall så såg liten ut att må bara bra och följde sin viktikurva, liten beräknades idag  väga 1240 g och 1270 var "normalt".. Så vi är sååå nöjda och glada för detta och hoppas att liten fortsätter växa i lagom takt så är ju chansen större att det blir en normal förlossning.

Nu ska jag passa på att vila lite, jag känner att jag måste prioritera mig själv mer!


Liten, vår älskade skrutt! Observera de tjocka kinderna! gos...








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback