Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Finaste bodyn!



Jag har länge länge sneglat på denna body som jag tycker är så fantastisk söt. Den finns att köpa på såå många olika hemsidor på nätet och jag har varit så nära att köpa den flera gånger senaste månaden.
Idag när jag såg den "live" kunde jag helt enkelt inte låta bli!
Dessutom var den billigare än de jag hittat på nätet!










Anonym
02 February, kl. 14:56 | Blogg;

Hej, om du skulle vilja ha gratis presentkort till butiker så som: H&M, din sko, åhlens, vero moda, ginza.se, nelly.se, caliroots.se m.fl. Bli då medlem på freestreet, bara genom att lätt samla poäng så får du presentkort gratis. Perfekt om man vill shoppa kläder men inte har så mycket pengar. Klicka här för att bli medlem och få 25 poäng som startpoäng.

http://www.freestreet.se/?r=346

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback