Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

halvårsbröllopsdag!



Idag är det ett helt halvår sedan vi gifte oss
Vi har precis tittat på filmen från bröllopet och återupplevt många känslor från dagen.

Tänk egentligen att det bara var ett halvårsedan och nu, 6 månader efter är våra liv på väg att förändras totalt, och tänk om 6 månader lever vi ett helt annat liv från det vi gjorde då.. Tänk att livet och kärleken kan vara så häftigt!



Tack älskling för att jag får vara din..










Sofie
02 February, kl. 09:33 | Blogg; http://prettywoman1.blogg.se/

!ack för din komentar! Och tack för påminnelsen om halvårsdag!

Har mest tankarna på vår 4-års dag den 27/2 så jag missade denna totalt, haha! Men å andra sidan får man väl inse att man inte kan fira allt...



Nä, jag blir inte klok på om jag ska sälja bröllopsklänningen eller inte!

Så tråkigt att bara ha den hängandes i garderoben men tänk om man ångrar sig! Huha!

Markus
02 February, kl. 14:04 | Blogg;

Åh jag vill oxå se filmen =)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback