Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

I väntan..



Sitter här och väntar på att mitt blodsocker ska gå upp så att jag kan åka till stallet och tänkte att då kan jag ju passa på att slänga iväg ett litet inlägg.. Har precis kommit hem från barnmorskan där vi har kollat min vikt (halleda, nu är jag TUNG, ha ha och värre ska det bli!) kollat blodvärdet, som fortfarande bara är fint! Vi har även tagit blodprov för att kolla vilken blodgrupp jag tillhör. Mätt magen (håller mig till kurvan, dock i det övre måttet) mätt blodtryck (lite högre än tidigare men skulle inta vara någon fara..) och slutlign lyssnat på liten, vars hjärta slog så fint så fint..
Tyvärr har min svanskota börjat göra mer ont vilket jag inte är jublande glad över. Blir nog till att slå en pling till farbror doktorn imorgon.. suck..


Idag är jag orange och matchar mina fina tulpaner!








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback