Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Jag överlevde!



Jag överlevde dagen, det som imorse kändes som en total omöjlighet.. Men det ska tilläggas att det var inte helt smärtfritt. Har mått fruktansvärt illa från och till och blodsockret har väl inte varit perfekt precis.  Riktigt förbaskat jobbigt när man gör allt man kan men inget händer. Det är väl bara att bita ihop och kämpa vidare, men dessa oförklarliga värden gör mig förvirrad. Dock är läkaren nöjd med mitt HbA1c, så jag får försöka luta mig mot det när det är som kämpigast!

Imorgon ska vi på vårt första tillväxtultraljud för att kolla att det inte är en jättebebis i min mage. Vi ska gå på detta varannan vecka sedan. Ska bli spännande och jag håller verkligen tummarna för att liten är normalstor!
dessutom är det dags för första föräldrakursen, även det ska bli kul. Däremellan ska jag hinna med att jobba lite på chipsen. Låter i mina öron som en sträng dag, så nu blir det vila i soffan..








malin
02 February, kl. 20:54 | Blogg; http://difmalins.blogg.se/

Hej fina syster! Nu gör jag ett försök igen till att blogga, vi får se hur länge det håller. Här har du i alla fall min blogg adress och sådär :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback