Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Maratonmockning!



Har precis varit i stallet och mockat, herrejävlar va jag mockade med. Det brukar vara jobbigt att köra ut och in med spån och skit men om det varit jobbigt förut är det ju ingenting mot vad det var idag..
Med över 10 kilos övervikt och ont i svanskotan(eller förbannad foglossning eller vad det nu är) så blir allting liiite tyngre. Men jag kämpade på, svettades som bara den och insåg att något man gjorde minst en dag i veckan innan utan att egentligen reflektera över det är världens träningspass idag, jag flåsade som bara den!
Ska garanterat försöka förtsätta rida och vara stalltjej även som mamma, det är ju garanterat den bästa formen av motion man kan få!

Nu ska jag klä på mig och fixa till mig för snart är det jobbdax!


Hoppas nu att du blir glad lilla Bengan när du fått så fint i din box..









Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback