Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Min älskade skrutt..



min älskade lilla skruttvovve gör mig så galet glad ibland..
Sötast i världen är han också


fladderöra


Nu ska jag sova, imorgon blir det en lång dag på milamässan i malmö








Jenny
02 February, kl. 22:58 | Blogg; http://jennysabina.blogspot.com

Va söt han är eran skruttvovve ;) Måste bara säga ang ditt inlägg om riskerna med graviditeten pg av diabetes. Kan tänka mig att det är jobbigt och att det oroa dig. Men försök inte göra det. Bara njut av dig och din mage. Och ang havandeskapsförgiftning så om du mår det MINSTA dåligt så kolla upp det. Jag mådde själv dåligt ett bra tag utan att göra nåt innan jag mådde riktigt dåligt och då föddes Ellen 5 veckor förtidigt med akutkejsasnitt pg av att jag fick havandeskapsförgifning. Blev så dålig så fick ligga på IVA i 2dygn:( Så lova mig att mår du minsta dåligt kolla en extra gång... Va fin du är med din mage :) Stor kram Jenny

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback