Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Underbart!



Idag vaknade jag på de bästa sätten av sätt. Av fågelkvitter! Jag tycker att det är få saker som är så underbart som att höra fåglarnas kvitter utanför fönstret när jag vaknar på morgonen.. Då vet man att snart snart är det vår!

Nu ska jag sminka mig lite sen blir det en tur till Väla, MÅSTE ha nya tröjor då de som passade för 4 veckor sedan nu slutar strax under naveln, och nej.. jag vill INTE visa en liten glipa mellan tröja och byxa, det är både kallt och fult. Så idag får det bli lite shopping!


Ännu mer längtan efter våren!








malin
02 February, kl. 11:00 | Blogg; http://difmalins.blogg.se/

Dumma unge, jag vill också till Väla ju! Fast å andra sidan, kanske jag inte hade hunnit det idag :P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback