Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Update..



Nu har jag precis kommit hem från körövning inklusive uppträde för en pensionärsförening. Nu är jag trött..  dessutom behövde jag öva med Danielarna på låten vi ska sjunga/spela om tre veckor. Känns långt dit men vi har en bit kvar.. Så vi åkte hem till daniel och övade efteråt.. så ja.. trött är väl det minsat man kan säga.
Men jag ville bara skriva ett litet inlägg och dessutom passa på att tipsa er som funderar på att göra om hemma, kolla in detta hus.. Läskigt tycker jag!

Kram och godnatt på dig!










Helena
02 February, kl. 08:07 | Blogg; http://helle84.blogg.se/

Herregud vilket hus! Jag blev ju förvirrad av att bara titta på bilderna, fast spaavdelningen såg ju inte helt fel ut :) Hoppas allt är bra med dig och den lille i magen! Kram

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback