Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Utmaning

Tycker att det här är lite lite kul så jag kan liksom inte låta bli..

Utmaning!

Alla som har en blogg, och läser detta är: UTMANADE!!  
♦ ♦ ♦
Snusar du?
Åh.. nä.. fy fan!
♦ ♦ ♦
Röker du?
Har snart varit helt rökfri i snart ett år..
♦ ♦ ♦
Gör du frukosten själv? 
japp, äter den själv med..
♦ ♦ ♦
Har du suttit i rätten?
ja, på distans.. som vittne. satt på svenska konsulatet i barcelona och vittnade i en rättegång som hölls i sverige
♦ ♦ ♦
Harr du slagit ner någon?
Nej, jag är snäll
♦ ♦ ♦
Har du pussat någon av samma kön?
Absolut
♦ ♦ ♦
Har du varit på strippklubb?
nä, faktiskt inte, fast jag har ju sett dem strippa på eroticmässan på strandhotellet, ganska skrattretande faktiskt!
♦ ♦ ♦
Vad gör du när du blöder näsblod?
det har aldrig hänt
♦ ♦ ♦
När grät du senast?
Gråter hela tiden, graviditetshormoner!
♦ ♦ ♦
Vem kan du prata om allt med?
Min älskling, Annie, mamma och Bengan
♦ ♦ ♦
Har du solglasögon?
Ja, när det behövs
♦♦
Skriv en mening på engelska
True happiness comes from inside
♦ ♦ ♦
Vem pussade du senast?
Älskling..
♦ ♦ ♦
Vem kramade du senast?
Älskling
♦ ♦ ♦
Vad är din högsta önskan just nu?  
Att vi ska få ett friskt barn
♦ ♦ ♦
Vad heter ditt hårspray du använder?
Använder inte hårspray
♦ ♦ ♦
Vem gillar älskar du?
Familjen, vännerna, djuren...
♦ ♦ ♦
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? 
Grå klänning.. OCH röd morgonrock
♦ ♦ ♦
Känner du någon som heter Niklas?
kan hända... konstig fråga..
♦ ♦ ♦
Har du bärbar data?
nej, men ska köpas in i det närmsta..
♦ ♦ ♦
Är du blyg?
i situationer eller sällskap där jag inte känner mig bekväm
♦ ♦ ♦
Vad tänker du på just nu?
Att solen skiner och jag snart ska ut och rida
♦ ♦ ♦
Vad ska du göra nu?
Försöka sy ut mina ridbyxor så att de inte klämmer på magen
♦ ♦ ♦
Vart hittade du den här listan?
Hos malin







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback