Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Varför idag?!



Ush, vilken natt!
kan i korta drag berätta att jag vaknade ca 1 timme efter jag lagt mig av att blodsockret var jättelågt, vilket resulterade att jag gick upp och åt, vilket senare ledde till ett för högt blodsocker som INTE vill gå ner..
Så sedan 12 inatt ungefär har jag vaknat en gång i halvtimmen, av alarm från pumpen, och inte somnat om förrän kanske 10 minuter senare. Blodsockret går fortfarande inte ner,
och jag mår sjukt illa nu på morgonen..
Inte nog med det, idag ska jag jobba, såklart, sånt här händer ju knappast när man har en ledig dag framför sig, och inte nog med att jag ska jobba, jag ska på föreläsning i tre timmar nu på morgonen. Och sedan jobba till halv sex.
Jag undrar faktiskt hur jag ska överleva denna dag?!

Jag får se tillbaka på gårdagens ridpass och bli lycklig över det. Lille Bengan var hur härlig som helst och jag lyckades jobba honom lite för första gången på flera månader, utan att magen gjorde ont! Däremot svanskotan och hela skinkan gjorde ont mesthela tiden, men det lotsades jag inte om, det var ju sååå kul!
Efter ridningen igår var det årsmöte i föreningen, alltid trevligt tycker jag och så fick vi ju goood semla efteråt!

Nu ska jag klä på mig och bre mackor att ha med i väskan
Ha en underbar dag!


Kärleken till liten får hjälpa mig att klara dagen!







moster
02 February, kl. 22:36 | Blogg; http://russells.blogg.se/

Hej Majalotta,

Vad jobbigt du har det. Kom ihåg att tänka på dig själv ordentligt. Du måste få sova för att orka! Du kanske redan tar flera små "naps" om dagen? Annars kanske du skulle prova..

Kram

Maria
02 February, kl. 13:14 | Blogg; http://[email protected]

Tack för tipset! Jag passar på att ta små naps de dagar jag är ledig, i övrigt är det ju omöjligt att hinna med.. Kram på dig

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback