Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Bilder...



Nu kommer det lite bilder från nyår
Som vanligt så fastnade jag knappt på någon bild, men så kan det vara.
I övrigt så måste jag säga att folk ser sååå mycket fullare ut än vad de är
Eller är det kanske min bild av det hela då jag var nykter.
Ha ha, nä inte vet jag men några får jag ju bjuda på!














Melissa
01 January, kl. 19:50 | Blogg;

ni verkar ha haft en super nyår..

men du..

jag är juh sugen på att se lite magbilder...

längesedan man fick se juh :)

förresten idag är det en månad tills jag ska bli moster :)

bebismys :)

Josse
01 January, kl. 23:13 | Blogg; http://releasefia.blogg.se/

hej gumman fan vad fin bloggen har blivit super fin. det var bara det jag vill säga och att vi måste höras i veckan jag är ledig på onsdag. puss puss

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback