Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Dags för en bekännelse..



jag måste bekänna en sak och jag skäms faktiskt lite över det
Jag har gått på det här med TV shop, jag har länge irriterat mig på att mitt hår inte är som det ska, jag sover med inpackning så ofta jag orkar men håret har ingen lyster och ingen glans alls.. jag har snart provat varenda schampoo som finns, och de som gör att håret blir fint och bra, gör att jag kliar sönder hårbotten. Jag har dessutom sedan i somras funderat på det här med balsammetoden som du kan läsa om mer här , jag tror på just detta men har inte vågat testa..

I vilket fall har TV shop en produkt som är ett rengörande balsam, jag såg reklam för detta och ja.. kunde inte låta bli helt enkelt. Jag har nu testat det i lite drygt en vecka och det fungerar sååå bra! Håret är mycket finare, vilket märktes direkt efter första tvätten, det glänser, tovar sig inte lika mycket längre och hårbotten kliat inte! Fantastiskt!
Om det intresserar dig kan du läsa mer om det här








Malin
01 January, kl. 20:02 | Blogg;

Åh! Ska jag behöva gå på det också då? Min hårbotten kliar jämt och håret blir trött och tråkigt, torrt och äckligt redan efter en dag. Får väl prova det också, kanske...

Nettan
01 January, kl. 10:57 | Blogg;

Har inte riktigt problem med mitt hår, men kan oxå tipsa om att göra en lerinpckning på håret, antingen hemma eller hos en frisör...gud så härligt håret blir!! Fick det tipset av min extremt ekologiska jobba kompis!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback