Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Lugn morgon..



Godmorgon alla kära läsare!
Idag har jag inte kommit så långt, vilket känns skönt. Ska snart äta lite frukost sedan ska jag och älskling ta oss till Halmstad och kolla på lite nya lampor..
Älskling är på jobbet och jag avundas honom inte! Hade jag inte haft ont i ryggen hade jag kunnat sova precis hur länge som helst, och han den stackaren fick gå upp innan sju.

Igår hade vi i varje fall en mycket trevlig kväll, blev middag på gastons.
På vägen ut från resturangen stötta jag på en kompis kompis. Jag hade sett henne från vårt bord men tänkte att det kan ju inte vara Sanna, hon bor nämligen i Malmö. Men det var det mycket riktigt. En riktigt härlig tjej som det alltid är trevligt att träffa. men vi ville hem eftersom älskling som sagt skulle upp tidigt så det blev inte mycket mer än en snabb pratstund.


Andreas och Christine              Jonas och jag

Nu ska jag fixa till mig lite så att vi kan åka.
Sedan är det ju jobb som gäller!
Ha en fortsatt trevlig helg!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback