Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Mindre trevlig stund på simhallen...



Efter jobbet idag åkte jag som tidigare sagt till simhallen. Blev ett gäng sköna längder i bassängen.
Därefter blev det en stund i bastun, som sig bör när man har simmat.
I simhallen finns två bastu, jag tittar in i den ena och ser att där är någon, mer ser jag inte, ensamvarg som jag är när man är på sådana ställen så sätter jag mig i den andra bastun.
Efter typ 5 minuter så kommer en annan dam in i bastun och säger att i den andra bastun ligger det en avsvimmad tant. Hon hade kallat på hjälp och det var inte direkt så att jag lutade mig tillbaka utan jag reste mig upp och mycket riktigt där låg en stackars avsvimmad dam..
Personal kom in och de släpade ut henne ur bastun men hon såg helt livlös ut.
Efter bara ett par minuter kom ambulans och vi förflyttade oss från duschrummet där återupplivningsförsök påbörjades.
Det hela verkar dock inte ha slutat lyckligt och vad kan man säga, klart man var lite chockad när man åkte därifrån

Så idag är jag lite extra tacksam för alla fantastiska människor som finns i min närhet!
Självklart sänder jag hennes anhöriga en tanke..










Josse
01 January, kl. 23:35 | Blogg; http://releasefia.blogg.se/

tips till dig gumman jeanslegging finns på mq. puss

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback