Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Mmm... massage!



Jag har precis varit och fått massage, det var helt underbart!
hade tänkt att jag skulle vara lite duktig och gå å simma efter det, men massagen fick mig att bli så avslappnad så att jag är nu helt slut. dessutom fick jag lite huvudvärk så jag ska nog bara dricka en del vatten och vila lite på soffan, det är väl sådant man får unna sig när man är gravid?

Fick ett mess av vår körledare i förmiddags att hon var sjuk, så ingen kör idag heller. Kanske ska byta om till myskläder och stanna i soffan resterande av dagen.. låter ganska skönt faktiskt.

Just nu sitter lilla Boss i mitt knä och det är nästan, nästan som att ha en liten bebis i knät. Tänk att om mindre än fyra månader sitter jag med vårt barn i mitt knä..


jag och Alexander








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback