Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Mormors födelsedag!



Mormor fyller år idag
så vi passade på att åka med mamma in och gratta henne
det blev god paj, kladdkaka
och så hade mormor bakat muffins, som det var rom i.
 Vilket mormor verkade mäkta stolt över. Jag stod över dem, var tvärmätt ändå..


Gott? ja och väääldigt mättande!

Vi tvingade även mormor att visa galmla kort på sog själv, vilken pingla hon var på 50-talet,
om jag bara hade fått hälften av hennes känsla för stil hade jag varit nöjd.
Vi fick fram de fantastiska "gymnastikkorten" från när mormor var typ 15.
 De är verkligen beundransvärda!




fantastiska momor!!








liselotte mårtensson
01 January, kl. 18:07 | Blogg;

Hej! Jag var tvungen att säja,e det verkligen Ritva!? Jag blev imponerad! Fantastiskt!! Liselotte

Liselotte Mårtensson
01 January, kl. 18:09 | Blogg;

Jag måste verkligen bara säga;e det verkligen Ritva?! Jag e imponerad! Liselotte

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback