Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Sköna söndag!



Vilken härlig och trevlig dag vi haft...
Imorse sov vi länge, åt en riktigt god frukost och sedan blev det en härlig promenad med pip (hunden alltså, han har fått nytt smeknamn då han för tillfället piper mest hela tiden, suck)
Vi gjorde vår veckohandling, åkte sedan hem och jag bakade morotskaka till min teckenspråkskurs imorgon. Sedan körde vi hem till pappa och fikade. Tyvärr var han inte hemma så mycket, då han jobbade, men lite fick vi träffa honom iaf.

Efter detta trevliga besök var vi på innebandymatch. Vi hade ju lovat Niklas att åka och kolla på honom. Trevligt, men tyvärr förlorade de. Går förhoppningsvis bättre nästa gång.
Nu blir det sen middag här och sen blir det soffan..

ha en underbar söndagkväll!


Lilla Bossen i bilen..

För övrigt måste jag bara visa min nya tvålpump som Isabelle hade fixat åt mig. Jag såg en hos henne i fredes och blev helt kär.. Tycker att den är helt fantastisk!










Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback