Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Slut...



jag är återigen helt slut.. Ibland kan det kanske vara så att man kanske ska inse att kroppen inte är sig själv när man är gravid. Jag ska absolut inte klaga, jag har en toppengraviditet, men de krafter jag tidigare haft är nu helt borta..
Hade en riktigt trevlig kväll igår, trevligt sällskap och såå många härliga skratt. Tycker att det är fantastiskt att umgås med människor i så skilda åldrar och med så skilda intressen. jag är yngst och den äldsta är över 60 och vi kan umgås som vänner. underbart tycker jag!
det blev ganska sent och jag sov nästan till 10 idag. Skönt.

ikväll har jag dessutom varit ute och gått en härlig promenad med Bella, dessa små stunder med härliga vänner gläder mig mycket. Imorgon är det jobb på chipsen som gäller hela dagen och sedan ska jag på massage.. underbart..
är jag inte för slut efter detta får det bli en tur till simhallen och några längder i bassängen.
Nu ska jag dock gå ner och göra mig en semla.. man får gotta sig lite när man väl är sugen tycker jag!

Hoppas du har en härlig kväll!








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback