Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Sparkelispark!



Mitt lilla hjärtebarn i magen har börjat bli helt vild och det sparkas för fullt i magen. Jag måste nog börja vänja mig... Just nu är det så att varje gång det sparkar till eller bluppar som jag personligen säger så tycker jag att det är så mysigt och jag kan helt plötsligt inte göra någonting, måste bara vara stilla och känna efter..
Men det ger sig väl, kan ju inte stanna upp i allt man gör hela tiden.
jag tycker i alla fall att det är helt underbart att man känner att det verkligen bor någon i min mage. Någon som ska komma att bli den mest fantastiska person i världen..
Åh.. va jag längtar efter dig!



Nu ska jag till tandläkaren.. suck...








Malin
01 January, kl. 10:57 | Blogg;

Åh! Vad mysigt :) Jag längtar tills det är dags...

Maj-Britt på bibl.
01 January, kl. 11:33 | Blogg;

Jag lyssnade på Åsa Jinder från i går.

Var tvungen kolla vem som sjöng, helt underbar melodi och text. Har skrivit upp den för framtida bruk.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback