Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Tisdag kväll




Snart ska jag åka ner till stan för att träffa mina arbetskamrater, vi ska först hem till en av dem på fördrink (vatten till mig typ..) och sedan ska vi till Annabelle och äta middag.
Ska bli trevligt, hoppas jag...

Idag har jag och Annie varit på en uppfriskande ridtur, skönt för hästarna att komma ut lite och slippa ridhuset för en dag. Bilen har även blivit besiktigad och det var inga som helst fel på den! Härligt!
och... jag har bakat bullar, så att jag kan bjuda på semlor!
Någon som vill ha?

ha en trevlig kväll!








susan & tyra
01 January, kl. 19:22 | Blogg; http://tyrassusans.blogg.se/

Hejsan!



Om du gillar att läsa bloggar får du gärna följa vår blogg och vårat liv , jag kan garantera ett litet leende innan du lämnar sidan :)

Johanna
01 January, kl. 09:58 | Blogg;

Vill ha vill ha vill ha!!! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback