Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Lista!



Denna lilla lista snodde jag från http://troll.bloggagratis.se/
jag tycker det är sååå kul. Mest för min egen del, men iaf..

Angående året som precis passerat:

1. Gjorde du någonting nytt som du aldrig gjort tidigare?

Jag gifte mig med världens bästa man, gjorde mitt livs första gravtest som visade plus! Satt i sängen och skakade loss till en jordbävning... ha ha 

2. Höll du några av dina nyårslöften? 

vet inte om jag egentligen hade det som nyårslöfte men jag slutade ju röka den 1 april...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Min kära vän Johanna fick en fantastiskt söt liten dotter

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej 2008 har varit skonat från dessa tragiska stunder

5. Vilka länder besökte du?

Danmark, Tyskland, Holland, Polen, Tjeckien, Italien, herre jävlar vad berest jag är!

6. Är det något du saknade år 2008 som du vill ha år 2009?

 Tid för mina vänner

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

080823 såklart, vår bröllopsdag

8. Vad var din största framgång 2008?

SM guldet kanske, eller 7e platsen i VM

Egentligen så tycker jag nog att rökstoppet är min största framgång

9. Största misstaget?

 Kan inte minnas några misstag

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Inte speciellt. Det har varit ett hälsosamt år

11. Bästa köpet?

Bröllopsresan

12. Vad spenderade du mest pengar på? 

Bröllopet helt klart!

13. Var det någonting som gjorde dig glad?

Jag var en mycket lycklig människa under 2008, det stundande bröllopet, alla roliga resor med hästarna, jobbet, att solen sken ibland, jag blir glad för mycket

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om år 2008?

Sarah dawn Finers låt Home, som vi hade med på bröllopet och även Sonja Aldéns Du är allt.  Winnerbäck och Miss Li´s - Om du lämnade mig nu, en låt som fick mig att tänka efter. Jag upptäckte via min kära vän en ny artist vid namn Melissa Horn.  Hennes låtar kommer garanterat göra mig påmind om detta underbara år....Listan kan göras precis hur lång som helst

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare, absolut!

16. Vad önskar du att du gjort mer år 2008?

 Jag vet faktiskt inte, helt spontant är jag mycket nöjd med detta år.Men motionera kan man ju ALLTID göra mer, och så önskar jag att jag hade tagit tag i min diabetes tidigare..

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

 Allt är viktigt och kräver sin tid

18. Hur tillbringade du julen?

 Med min älskade man, och hela resterande av familjen hemma hos mamma

19. Blev du kär år 2008?

 Blev... nja.. Det har jag ju varit länge länge. Men kärleken växte garanterat under föregående år

20. Hur många one night stands?

Har precis allt det jag söker hos min man, behöver INTE mer, alltså inga one night stands

21. Favoritprogram på TV?

.Greys anatomy är en favorit, gillar även alla matprogram och Anna Skipper!

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

 Jag hatar inte någon. Anser att det är bortkastad energi

23. Bästa boken du läste i år?

 har varit dålig på att läsa förra året, men en del gravidböcker hanns med

24. Största musikaliska upptäckten?

 Gavin deGraw, Melissa Horn, Michael Buble

25. Något du önskade dig och fick?

 En bebis i magen och ett underbart bröllop

26. Något du önskade dig men inte fick?

 En extremt hög lön

27. Årets bästa film?

Mamma mia!

28. Vad gjorde du på din födelsedag år 2008?

Jobbade faktiskt. Men på kvällen blev jag överaskad med middag av mina underbara vänner. Mycket vin blev det, och mitt sista bloss!

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

 Eb lite lite bättre ekonomi skulle väl inte skada. Då skulle huset bli många många gånger mer än dubbelt så stort..

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

 Stil? Har väl aldrig haft någon stil precis. Ridbyxor och brudskor var en favorit många sommarkvällar! ha ha

31. Vad fick dig att må bra?

 Min man, min familj, mina vänner. Jag klarade även av att ta jobbiga beslut som fickmig att växa och må bra

32. vad önskar du dig av 2009?

Jag önskar mig ett friskt och hälsosamt årEn bra förlossning och att vår prins/prinsessa kommer att vara frisk.

 







Johanna
01 January, kl. 11:44 | Blogg;

Man blir helt lycklig av att läsa om ditt 2008!! Önskar dig ett minst lika bra 2009 och många underbara kommande år framöver!!! Stor kram!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback