Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Kärlek är ...




Kärlek är något som är helt underbart
Men den måste jobbas på för att fungera i längden
Jag är glad att för något år sedan blev medveten om detta annars hade vi nog aldrig varit där vi är idag
det finns fler som insett det,
detta är sådat som jag blir oerhört glad av att läsa
Sluta inte kämpa för er kärlek

Jag är lycklig med min man
Jag vet att för mig är han det allra bästa
Med honom kan jag dela allt, glädje, sorg, lycka, ilska,
motgångar som framgångar..
Jag hoppas att även vi blir såhär

Tack mitt allt
Tack för att du fortfarande vill stå vid min sida
Mitt hjärta valde dig för många många år sedan
Och jag har inte ångrat en sekund..










Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback