Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Barnsligt lekfull


Vi skulle ta oss en kvällspromenad i det härliga kvällsvädret men insåg ganska snart att det skulle komma regn. Och vilket regn sen, det kom ju värsta åskskuren och lilla jag som äntligen lyckats få liten att somna i vagnen kunde inte låta bli utan dansade och sprang rundor i bara sockarna i ösregnet. Så befriande det är. Stora älsklingen bara skakade på huvudet samtidigt som han blandade murbruk ute i ladan och han ville inte dansa med mig. Typiskt! Nu är jag utkommen ur duschen, nöjd och lite gladare än innan. Tänk vad lite dans i regn kan göra!


Syster, minns du hur vi hoppade i regnpölarna i Kaposvar? Visst hade du dansat med mig i regnet idag om du varit hemma?






Malin
07 July, kl. 22:57 | Blogg;

Åh! Att hoppa i vattenpölar i ösregn är det bästa :) Klart jag hade dansat med dig!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback