Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Till min bror...


hej på dig min bror!
detta inlägg är speciellt för dig..
Va saknar dig massvis här hemma med, men vi har valt att inte tänka på det då vi tycker att det är alldelels för lång tid tills du kommer hem. Anledningen till att du inte bör sola mer är att Benji treoligtvis kommer bli rädd för dig om du antagit en för mörk nyans (och jag kommer bli ganska avis, men det är oväsentligt)
Hoppas ni har det mysigt och njut av resan!

gammal bild från nyår 04-05





En glad bror!
07 July, kl. 10:24 | Blogg;

Tack så mycket för inlägget, nu känns de mycket bättre i mitt hjärta =) Benji behöver inte vara rädd för mig! Schyst bild på oss förresten =) !!! Kommer snart hem. Puss på er

Pappa
07 July, kl. 14:29 | Blogg;

Ja vilken bild..tänkte först att va är de för pundare Maria umgås med,men kom på att jag e pappa till båda två..Hälsa alla både i Sverige o Ungern,kör försiktigt hem. Kram

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback