Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Underbar helg!


Vilken underbar helg vi har.. Vi smygstartade den i torsdags och firade att lillebror har semester, blev gott grillat. Fick äntligen ätit grillad tonfisk som jag längtat så efter! Gott var det men skar tyvärr alldeles för djupa hål i plånboken (298 kr kilot) men det var det värt! Vi åkte och badade i Ekasjö och njöt av en underbar kväll.
Igår bjöd vi hem pappa och Nettan på grillat, även denna gång mycket gott. Kvällen avslutades med kubb, jag borde bli bättre och bättre på det där med tanke på hur ofta vi spelat det den sista tiden, men icke!
  

Idag har vi mest spenderat vår tid på stranden, vilket resulterat i en rödbränd kropp. Och jag som var såå duktig och smörjde in mig ordentligt med solkräm, men tji fick jag, hade behövt ännu mer..
Ikväll har vi varit i Mellbystrand. Jag har tydligen missat norra Mellbystrands utveckling och blev chockad av denna utomlandsfeeling. helt underbart, massa uteserveringar med Chill out i spetsen, Tänk att Mellbystrand äntligen har fått sig sin första strandbar! Ska besökas flitigt i framtiden. Vi spelade minigolf (jag vann!!!!)och spatserade rundor och njöt. Kanske var det bra att Strandhotellet gick i konkurs så att flera småresturanger och barer lyckats istället, Fast jag saknar det, det är hemskt å se hur det står och förfaller..
Nu vill lilleman ha sitt kvällsmål innan natten, 
  
  








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback