Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Inte tillräckligt..


Idag var det besök på BVC igen.. Lilla älsklingen hade bara gått upp 35 gram så de tyckte att det kunde vara en idé att ge honom lite ersättning efter amningen. Han har varit lite missnöjd de senaste dagarna och velat äta oftare och längre än tidigare, vill ligga och äta i över en timme och får han inte det visar han sitt enorma missnöje med att skrika som en vilde. Stackars lilla älsklingen min. Har ikväll gett honom lite ersättning efter att jag ammat honom, får se vad det leder till. Tycker dock att det hela känns lite jobbigt då det är lätt att få tankar om att man inte gör det hela tillräckligt bra, jag lyckas inte få min son mätt på naturlig väg. Men jag försöker trycka bort dessa tankar och tänka att jag inte ska ge upp utan fortsätta med amningen och hoppas på att kunna återgå till att bara amma..






Johanna
06 June, kl. 15:41 | Blogg;

Du är den absolut bästa mamman Benjamin kan ha vare sig det är med amning eller utan!!!

Och vilken fantastisk bild på dina fina pojkar!!

Hoppas allt är bra med er!!

KRAM!!

Jenny
06 June, kl. 18:36 | Blogg; http://jennysabina.blogspot.com

Jag säger som Johanna. Benjamin kan inte ha en bättre mamma. Du måste bara tänka positivt annars blir det bara jobbigt. Det viktigaste att han växer och blir en stor kille :) Massor av kramar Jenny

pussy fatale
06 June, kl. 09:12 | Blogg; http://carolinalj.blogspot.com

vilken mysig bild!

Maria
06 June, kl. 12:32 | Blogg; http://majalotta.blogg.se/

tack för era fina ord!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback