Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Lördag


Hade en väldigt trevlig kväll igår med god mat, trevligt sällskap och tyvärr missnöjd bebis. Han hade nog väldans ont i magen stackaren, har ju gett en del ersättning upptill amningen nu och lilla magen är ju inte van vid det. På vägen hem fick jag sitta och massera hans mage hela vägen annars skrek han som besatt.
Men det hela blev bättre när vi kom hem, tack och lov och vi har fått sova ganska gott inatt.

Idag ska vi ta oss ner till Båstad för att besöka "Pärans dag", måste ju se vad detta spektakel har att erbjuda. Ikväll skulle jag vilja kolla in Wiehe på Laholms kulturfestival.. Vi får se hur det blir, är inte speciellt intresserad av fotbollen som älskling måste se. Ibland tror jag att världen vore lite bättre utan fotboll.. Även förra året häll jag på å få panik på denna fotbollshysteri, går att läsa om här för övrigt.

Imorgon ska vi på tävling jag och lilleman, får se hur det går. Sen har syster sin bal..  Mycket skoj denna helg!


Mys i soffan efter att magontet släppt igårkväll





liselotte mårtensson
06 June, kl. 19:57 | Blogg;

Hej,fina foton alltid,när kommer det på er 4 däruppe till vänster? Kram på er.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback