Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Fredagstrött...



Jag ÄR trött och jag ÄR oerhört trött på att vara trött!
Solen skiner och jag brukar ha massor av energi dessa dagar. Men icke, Den är som bortblåst.. Det är kanske bara att inse, att när man är gravid är inte allt som vanligt.. och det är desto viktigare att lyssna på sin kropp. Men vad säger min kropp? Mitt huvud säger ut, ut, ut. Rör på dig, medan kroppen snarare predikar för tvärtom. Ska nog åka hem till pappa en sväng sedan så att jag får ligga i ryggbänken lite, för det behövs..

jag har för övrigt ett litet problem. Jag går omkring med tanken på att jag är sugen på någonting, och jag kom på att man kan ju fatiskt unna sig lite gott ibland, när blodsockret tillåter. Oxh alla andra gravida verkar ju tillåta sig själva att äta lite gott då och då. Men nu till mitt problem.. Vad är jag sugen på?! Godis? nää.. Choklad? nää.. kakor? nä.. läsk? nä... någon mumsig tårta eller bakverk? nää.. inte det heller. det finns ju inget som jag är sugen på? Visserligen skulle jag kunna tänka mig marängswiss men nää.. inte så sugen på det heller. Konstigt värre. Får väl ta å skaa mig ett äpple och bara vara nöjd med det!

Ingenting för mig...








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback