Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Godmorgon tisdag!



Har nu sovit sämre två nätter i rad pga hoppande blodsocker och ont i ryggen och direkt blir man såå mycket segare. En natt går bra men två?! Herregud, hur ska jag klara mammalivet???

Igår var jag ute på en ridtur med min gamleman.. Snacka om att han hade vårkänslor i hela sin stora kropp! Han trippade fram hela turen, tyckte att saker och ting var läskiga (bengan är ju inte rädd för NÅGOT!!) och när han väl fick galoppera fick jag hänga i tyglarna för att han inte skulle dra iväg. Helt otroligt, men roligt att se att han blir så glad av att få ut och galoppa i friska luften.

Nu ska jag snart äta lite frukost, sen är det besök hos BM som gäller, kolla blodtrycket. Ska göras varje vecka nu så det blir en del springande dit. Känner just nu för att cykla men, just det, älskling har ju ställt min cykel i Laholm sen beskarundan i DECEMBER!!! suck.. han får allt hämta den ikväll, så att jag kan cykla nästa gång jag får ett infall, vilket förhoppningsvis inträffar snart!


Liten snoddas tittade på tv igår..







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback