Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Inte riktigt som planerat..



Min dag gick inte riktigt som planerat, jag hann inte med farmor och inte blev det någon ridning heller. Dumt, för jag behövde allt göra av med alla kakor jag åt i eftermiddags, fick ta i lite extra när jag mockade som lite kompensation... Riktigt trevligt det där med kakkalas förresten. Annie hade bakat sju sorters kakor, som vi alla glatt mumsade i oss!
Nu är älskling på väg hem från Göteborg och jag ska ta tag i maten. Blev lite fusk idag, köpte vitlökspanna från Erlandssons, den ska vara oerhört god har jag hört! Vi får väl hoppas.. Snart är det ju dessutom dax för Så ska det låta, så jag hinner inte med några storkok direkt..
I övrigt har jag återupptäckt en låt idag. Har lyssnat en del på Tracy Chapman tidigare men inte så aktivt som idag, och jag föll pladask för denna fantastiska låt.


Vackert. Vad mer kan man säga...








malin
03 March, kl. 21:36 | Blogg; http://difmalins.blogg.se/

Åh! Den låten har jag lyssnat på en del, den är super fin :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback