Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Min diabetes tar kål på mig!



Tredje natten i rad jag inte fått sova.. Mitt blodsocker är helt galet och jag håller på bäst jag kan för att få styr på det, men det verkar just nu vara en omöjlighet. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag är helt slut i min stackars kropp, som värker och känns som om den väger långt över 100 kilo (vilket den inte gör tack å lov!) Huvudet är segt, och bankar och pulserar. Ush! Ibland hatar jag verkligen att vara diabetiker! Har precis varit på chipsen i ett par timmar, å nu ska jag lägga mig i soffan.
På vägen hem var jag inom "stan" och fixade lite grejer, bl a en förstoring på ett bröllopskort som jag beställt. Så fint det blev! Sen körde jag till Tjärby för att besöka Lillstugan och handla godis till helgen.
Mmm.. va mycket gott där finns! Å hur kul är det egentligen att ha ett struligt blodsocer när man sitter med typ 2 kilo godis i bilen. TUR att de har ett bra sortiment av sockerfritt. Så kunde jag stilla begäret på vägen hem.
Nähä.. som sagt, nu blir det soffan!


Mm... gott gott!


denna bild har vi nu i stoooort format!








Agilitydream
03 March, kl. 19:29 | Blogg; http://agilitydream.blogg.se/

Du verkar må som jag alltid gör......men jag missköter min diabetes som fan.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback