Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Morgon, sol och en pigg kropp!



Jag mår så bra i min kropp! Hela förra veckan har jag varit nästan helt utan krämpor och igår kände jag mig nästan lätt i kroppen, jag blev då tvungen att springa lite och ja.. det var riktigt skönt! Svanskotan gör inte så ont längre, känns lite ibland men inte hälften så mycket som tidigare. Det gäller att ta vara på det här, man vet aldrig hur länge det är så enkelt!
Inatt när jag inte kunde sova låg jag och tänkte på min fantastiska kropp. Tänk så fantastiskt det egentligen är att en kropp kan förändras så mycket på så kort tid och fortfarande fungera så bra?! Tänk att en kropp kan bära fram en ny kropp, ett nytt liv. Jag tycker att det är enormt häftigt! jag tycker att min kropp är helt amazing. den är tjock, stor och tung men kan samtidigt kännas så lätt att jag kan springa fram på ett svävande vis (ser ju förstås absolut inte ut så men det känns) Att mina ben orkar bära mig, att den klarar av alla påfrestningar jag utsätter den för! Underbara underbara kropp, jag älskar dig!
Nu ska jag ut i solskenet och ta en långpromenad med Boss. Och bara njuta av att jag kan gå, utan att det smärtar i varje steg!


ungefär så här lätt känner jag mig!








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback