Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Skön eftermiddag



har haft en riktigt skön eftermiddag. Besöket hos tandläkaren gick bra, fort och framförallt SMÄRTFRITT! Nu ska jag inte dit förrän jag faktiskt är mamma, och dessutom så mycket mamma att jag kan lämna ifrån mig mitt lilla liv en längre stund. Känns konstigt! Efter tandläkarbesöket har jag tagit det lugnt, legat i sängen , uppbullad av en massa kuddar, kelat med Boss och läst bok. Så skönt! Boken heter På smällen, från A till bebis och jag har läst den minst en gång redan. Fantastisk bok med mycket värme och humor. Kan jag VARMT rekomendera. Inte för att så många andra med växande mage kanske läser men ni andra kan ju ge den i present eller nåt om ni känner någon som har en bulle i ugnen.


Jag har dessutom bokat tid för klippning och tid för att fixa naglarna. Snart är jag snygg som attan!
Nu ska jag fixa till mig för om en timme ska vi möta upp Jonas och Christine för att äta på Lilla Helfwetet i Halmstad, trevligt!








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback