Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Teknikfreak!


Idag har det shoppats teknikprylar för hela slanten!
Jag mår fortfarande skit men ser fram emot en god natts sömn och förhoppningsvis mår jag fint imorgon, det är ju min födelsedag!!!
Fick en videokamera av älskling i födelsedagspresent, (tack världens bästa!) så den köpte vi idag och när vi ändå var igång köpte vi en systemkamera och en ny dator! Snacka om galet mycket teknik, nu hoppas jag slippa lägga pengar på sådant på typ 10 år...

Mina nya leksaker!!!







malin
03 March, kl. 23:23 | Blogg; http://difmalins.blogg.se/

Åh! Jag vill komma och leka med den nya kameran :) För övrigt så har jag nu lagt in alla mina bilder ifrån bröllopet, bättre sent än aldrig.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback