Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Uppdatering..


Jag har fixat färdigt med all bakning och alla kakor, städat och fixat hela dagen. Nu är jag helt slut och familjen kommer om ca 1 timme. Helt otroligt, jag kommer somna innan klockan är sju.
Hade en mycket trevlig kväll igår, tyvärr är jag bara så trött hela tiden att efter 10 på kvällen tappar jag all verklighetsuppfattning och går in i min egen drömvärld. Vi fick iaf god mat och härligt trevlig sällskap.

Idag skiner solen och jag satt ute en stund i förmiddags, helt fantastiskt underbart, tänk att vädret kan svänge så fort. Nu ska jag kliva ur mysdressen och klä på mig något mer ansenligt, sen ska jag sitta i solen och vänta in mina gäster!








Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback