Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Vårtecken



Såhär på våren, vilket jag iaf tycker att det är nu, så pratas det alltid vårtecken. Det kan vara blommor, fåglar eller annat. Mitt bästa vårtecken är min hund. När han frivilligt lägger sig utomhus, oftast på trätrallen så här års, men iaf. Är man en liten frusen hund så lägger man inte sin kala lilla mage mot ett iskallt underlag. men när den underbara vårsolen värmer marken kan man gärna sträcka ut sig i solen.
Jag för min del, tog ut min lunch och satt ute på bänken och åt. Japp, den smakade bättre och det är ju underbart att sitta ute och känna hur solen värmer.
Har för övrigt varit duktig och cyklat till jobbet både idag och igår, inget märkvärdigt kanske, men jag måste ändå meddela att det blir tyngre att cykla med en tjock mage. Igår flåsade jag som en vilde när jag kom fram till chipsen. Men det är ju sååå skönt, jag mår så bra i min kropp och i mitt sinne av att få röra på mig. Även klockan 07.20 imorse...
Nu ska jag dock vila lite, energin är som bortblåst och jag sover alldelels för lite om nätterna. Så det gäller att ta en liten nap när man har tid.









Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback