Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Voltigeträning


Idag har jag varit på träning, den första sedan i augusti typ... Har inte linat en häst på över ett halvår, oj oj oj! Så idag blev det äntligen av. Å skoj var det med. Min älskade Tornado vilken klippa han är! han visste precis var det var som var på gång när jag satte upp för att rida fram honom. Ingen seg start som annars utan tripp tripp iväg så fort han kunde. Härliga, underbara vän!
Men vad man kan inse att man saknar det. Med all gemenskap och allt. Får ta ett allvarligt snack med mamma om att köpa en ny häst, en blivande voltigehäst såklart! För ska jag sätte igång med denna sport på allvar igen, så ska jag äga hästen. Det är en sak som är säkert..

Tittade igenom en massa gamla bilder från tävlingar, träningar och lång och kortväga resor vi gjort genom åren. Å nää än är jag inte klar med det här, jag har bara tagit en paus!

Minnen:









Första internationella tävlingen, EM i Italien 2005:
2 år senare, EM i Ungern 2007







malin
03 March, kl. 22:26 | Blogg; http://difmalins.blogg.se/

Vi ska köpa en ny voltige häst och då ska jag också vara ägare på den! Jag saknar också allt med voltigen, fast jag inte var med på hälften så mycket som du men gemenskapen och allt saknar man ändå. Och jag var minst lika nervös som alla andra!

Maria
03 March, kl. 09:39 | Blogg; http://[email protected]

det är klart att du ska! Men då får du vara med å hjälpa till en massa med, för jag har ju snart en liten att ta hand om..

malin
03 March, kl. 13:16 | Blogg; http://difmalins.blogg.se/

Jag kommer klart vara med och hjälpa till en massa, så fort jag slipper min "kära" skola så behöver jag inte stressa lika mycket (förhoppningsvis).

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback